JOJO Mixle Pixle
Digitální kampaň, která podpořila launch nového produktu Jojo – želé Mixle Pixle.
Potkejte svého anděla krásy
Kompletní předvánočníkampaň pro Avon, včetně reálných eventů a online řešení.
Soutěž pro designery
Pro developera Crestyl jsme navrhli soutěž pro mladé designery, abychom ukázali, že můžete spojit velké projekty a mladé talenty. Zároveň bylo cílem předvést Crestyl jako společnost s citem pro detail, design a architekturu.
Crestyl na Facebooku
Ukázali jsme, že i pro developerské společnosti má Facebook potenciál a vytvořili stránku věnovanou designu a architektuře pro Crestyl.
Redesign webu
Pro jeden z nejrespektovanějších českých běžeckých serverů behej.com jsme navrhli nový, modernější a přehlednější design.
Představení nové olympijské kolekce
On-line kampaň, která měla za úkol představit novou olympijskou kolekci slovenského národního týmu, navrženou Alpine Pro. Vyklubal se z toho skvělý virál s hledáním Jánošíkova pokladu po celém Slovensku!
DM Valentýn
Speciální online kampaň pro dm drogerie markt ke sv. Valentýnu.
Puma Football
Pro Puma Football jsme vytvořili lokalizované digitální řešení pro jejich mezinárodní kampaň Láska=Fotbal. Bylo to vůbec poprvé, kdy online část kampaně vznikla přímo v Čechách a nebyla převzata ze zahraničí. Naším cílem bylo vytvořit řešení, které bude originální, interaktivní a zároveň naváže na hlavní kampaň.
Red Bull Best ad contest
Lokalizace mezinárodní aktivity Red Bull Ad Contest a návrh celého online řešení kampaně.
Avon pochod 2011
Kampaň pro AVON Pochod proti rakovině prsu 2011, která motivovala lidi nevymýšlet výmluvy, dávat pozor na své zdraví a zúčastnit se pochodu.