DM Valentýn
dm drogerie
Jaro léto 2012
Zadání
DM Drogerie už přibližně rok existuje na Facebooku. V době před Valentýnem nás oslovila mediální agentura Starcom s briefem na Valentýnskou kampaň pro tuto značku.
Řešení
Víme, že DM je značka především pro ženy. Ženy dominují v jejich obchodech i na jejich facebookových stránkách. Stál tedy před námi úkol vytvořit kampaň pro ženy, které jsou často fanoušky DM hlavně díky jejich skvělému customer relationship managementu. Rozhodli jsme se nejít cestou, kdy bychom je přesvědčovali, že je DM tím jediným místem, kde si mohou řešit svá zamilovaná přání. Místo toho jsme se rozhodli vydat cestou nadsázky.
Vytvořili jsme aplikaci, kde mohly ženy poslat jako dárek svému miláčkovi samu sebe, ovšem ne jen tak, ale zabalenou jako šampón, mýdlo, vońavka nebo bonbón. Stačilo vybrat DM produkt podle chutí – nejvnavější, nejsvůdnějí atd., ozdobit ho vlastní fotografiíí a poslat partnerovi nebo kamarádkám.
Výsledky
Bez jakékoli kampaně bylo posláno jen behěm valentýna na 9000 přání. Za největší však považujeme to, že ženy naší aplikaci s radostí využívají i nadále, když už je Valentýn dávno za námi. Proč? Prostě protože je baví.