Potkejte svého anděla krásy

Avon

Hlavní vizuál

Hlavní vizuál
Avon

Zadání

Tentokrát za námi klient přišel s již hotovým nápadem, který potřeboval jen rozvinout a uskutečnit. V Avonu chtěli zkrátka použít postavu anděla a spustit soutěž o luxusní auto. Naším úkolem bylo obstarat fotografickou produkci, pohlídat art direction celé kampaně a postarat se o to, aby celá kampaň proběhla úspěšně nejen na tradičních ATL médiích, ale i na internetu.

Řešení

Během prosince 2011 jsme uspořádali po celé České republice soutěžní „andělské“ eventy, kde probíhaly koncerty. Lidé mohli přijít, napsat na papír své přání a vhodit jej do osudí – přímo na místě tak soutěžili o nějvětší výhru, Audi A3. Současně s velkou kampaní na podporu těchto akcí běžela na internetu speciální aplikace, kde mohli uživatelé online vybrat z produktů Avonu ten, který by si přáli. Jejich přání se pak zobrazovala jejich přátelům a ti si již nemuseli lámat hlavu s výběrem dárků.

Realizace

Přípravu celé kampaně jsme nakonec společnými silami zvádli za pouhý týden a pár dní. Zahrnovala moodboardy, casting, styling a situační zkoušku vybrané modelky, narychlo dovezené z Londýna andělské šaty. Poté samotné focení, postprodukci v Argentině, příprava finálního vizuálu, printu, BTL materiálů, webových stránek a speciální FB aplikace.

Avon Avon

Výsledky

Avon statistiky


Stovky lidí na desítkách míst v České republice, kde probíhaly soutěžní andělské eventy, 20 000 soutěžících v naší FB aplikaci, jedna audience na americké ambasádě a několik desítek zlomených srdcí:).

Microsite

Microsite

Facebook aplikace

Facebook aplikace