Potkejte svého anděla krásy
Avon
Hlavní vizuál
Zadání
Tentokrát za námi klient přišel s již hotovým nápadem, který potřeboval jen rozvinout a uskutečnit. V Avonu chtěli zkrátka použít postavu anděla a spustit soutěž o luxusní auto. Naším úkolem bylo obstarat fotografickou produkci, pohlídat art direction celé kampaně a postarat se o to, aby celá kampaň proběhla úspěšně nejen na tradičních ATL médiích, ale i na internetu.
Řešení
Během prosince 2011 jsme uspořádali po celé České republice soutěžní „andělské“ eventy, kde probíhaly koncerty. Lidé mohli přijít, napsat na papír své přání a vhodit jej do osudí – přímo na místě tak soutěžili o nějvětší výhru, Audi A3. Současně s velkou kampaní na podporu těchto akcí běžela na internetu speciální aplikace, kde mohli uživatelé online vybrat z produktů Avonu ten, který by si přáli. Jejich přání se pak zobrazovala jejich přátelům a ti si již nemuseli lámat hlavu s výběrem dárků.
Realizace
Přípravu celé kampaně jsme nakonec společnými silami zvádli za pouhý týden a pár dní. Zahrnovala moodboardy, casting, styling a situační zkoušku vybrané modelky, narychlo dovezené z Londýna andělské šaty. Poté samotné focení, postprodukci v Argentině, příprava finálního vizuálu, printu, BTL materiálů, webových stránek a speciální FB aplikace.
Výsledky
Stovky lidí na desítkách míst v České republice, kde probíhaly soutěžní andělské eventy, 20 000 soutěžících v naší FB aplikaci, jedna audience na americké ambasádě a několik desítek zlomených srdcí:).