Představení nové olympijské kolekce
AlpinePro
Úvodní stránka
Zadání
Na pozvání agentury Concept One jsme se zúčastnili výběrového řízení k realizaci on-line části kampaně, zaměřené na představení nové olympijské kolekce slovenského národního týmu, kterou navrhlo Alpine Pro. Měli jsme volné ruce a cílem bylo připravit mimořádnou kampaň pro mimořádnou příležitost. Bylo to totiž poprvé, co má slovenský olympijský tým své národní dresy.
Řešení
Ze všech více čí méně bláznivých nápadů zvítězil koncept “Ztraceného Jánošíkova pokladu”. V Concept One vytvořili nového člověka - hledače pokladů, který údajně Jánošíkův poklad v Čičmanech našel. My se postarali o to, aby měl věrohodnou internetovou identitu na Wikipedii, na svém blogu i v internetových diskusích.
Na Slovensku zpráva o fámě, že se asi našel Jánošíkův poklad obletěla celou zemi v celostátním TV zpravodajství, v tisku i na internetu. Po týdnu mediálních diskusí a celonárodního zájmu byla uspořádána tisková konference, kde představitelé AlpinePro společně se starostkou města Čičmany a zastupiteli Slovenského olympijského výboru vysvětlili, že se jedná o kampaň a ta poukazuje na to, že ten největší poklad, který Slovensko má, jsou tradice a historie. Proto byly také vzory čičmanské architektury použity jako inspirace pro dresy slovenského teamu.
Ve stejný moment byl spuštěn web www.kdetovsetkozacalo.sk a Facebooková stránka. Zároveň byli nasazeni ambasadoři na internetových stránkách, kteří v diskusních fórech dále vířili debatu na téma, jak to vlastně všechno bylo.
O pár týdnu později jsme kampaň rozšířili o další aktivitu na www.smejedentim.sk a na Facebookových stránkách, kde byla zároveň spuštěna stejnojmenná aplikace, kde mohli uživatelé také vstoupit do týmu a vyjádřit svou podporu slovenským sportovcům.
Výsledky
Obrovské mediální nasazení s nulovými přímými náklady. A hlavně to nejdůležitější - podpora značky AlpinePro a monetizace jejího působení pro Slovenský olympijský tým již několik měsíců před olympiádou.