Puma Football
PUMA
Úvodní stránka
Zadání
Puma je značka, která vždy hledá nové cesty a neotřelá řešení. V hravém duchu se nesla i kampaň této značky Láska = Fotbal. Naším úkolem bylo vytvořit k této kampani její digitální část. Poprvé se jednalo o online kampaň, která vznikla přímo v Čechách a nebyla převzatá ze zahraničí. Zaroveň naše digitální řešení muselo sedět k hlavní kampani a být originální.
Řešení
V Čechách mají lidé fotbal rádi a proto jsme se rozhodli jít cestou kampaně, která bude osobní a umožní fanouškům se co nejvíce zapojit. Rozhodli jsme se přímo navázat na mezinárodní koncept Puma Láska=Fotbal a přizpůsobit tomuto claimu i vizuální řešení. Vytvořili jsme speciální soutěžní stránky aplikace Puma Láska=Fotbal. Návštěvníci stránek, kteří se účastnili soutěže, měli možnost nahrát na web svou fotografii společně s jejich prohlášením, proč milují fotbal. Soutěžní příspěvek byl pak společně s fotografií soutěžících vysílán v reálném čase na interaktivních bannerových pozicích předních českých a slovenských fotbalových portálů.
Samotní soutěžíci se stali tvářemi online kampaně Puma. Získali možnost ukázat svou lásku k fotbalu, proslavit se a zároveň vyhrát ceny. Český a slovenský internetová prostor byl díky naší kampani plný nejen imagovou kampaní, jejíž hlavní tváří byl Tomáš Rosický, ale hlavně samotnými fanoušky Puma fotbalu.
Výsledky