Soutěž pro designery
Crestyl
Úvodní stránka
Zadání
Developerská skupina CRESTYL působí na českém trhu již od roku 1996 a patří k těm největším developerům. Svou nabídku staví především na citu pro detail design a architekturu. Naším úkolem je v rámci dlouhodobé strategie marketingu na sociálních sítích vyvíjet koncepční řešení, která budou podporovat právě hlavní výhodu společnosti Crestyl – to, že se jedná o developera s citem pro detail, design a architekturu. Nešlo jen o jednorázovou akci, ale o navazující aktivity, které v lidech vzbudí zájem o činnost Crestylu.
Řešení
V první fázi jsme se rozhodli zaměřit na odbornou veřejnost, studenty i nadšence, architekty a designery. Důvodem pro zvolení této cílové skupiny byl především fakt, že právě ona vytváří tzv. word of mouth (šuškandu) mezi ostatními lidmi, kteří sami do styku s architekturou příjdou jen náhodou.
Ve spolupráci s Fakultou umění a architektury Technické univerzity v Liberci uspořádali soutěž pro designery, jejímž předmětem byl návrh interiéru nevšední bytové jednotky projektu Barrandov Hills od společnosti Crestyl. Abychom tuto soutěž dostali do povědmí, realizovali jsme kampaň v online médiích a to nejen na Facebooku, ale také na odborných a dalších prestižních on-line serverech. Další část mediálního nasazení jsme vyhradili pro mass média o bydlení, abychom povědomí o aktivitách společnosti Crestyl pro mladé architekty dostali do povědomí širší veřejnosti. Kampaň pak také offline probíhala přímo na fakultách architektury v Praze, Liberci a Brně.
Výsledky
Díky naší soutěži a Crestylu se mohli mladí designeři zviditelnit a ukázat to nejlepší, co umí. Veřejnost je zase mohla podpořit a přímo setkat se světem designu. Výsledné návrhy si můžete prohédnout ve fotogralerii soutěže, kde jinde, než na Facebookových stránkách společnosti Crestyl